Wednesday, February 2, 2011

FB atau BF??

hurmm..camne ek nak cakap..dua-dua nie penting..tapi bukan tuk aku laa..aku kan single*bwekkk!!*=p hahahhah..FB n BF..

kalau kite bosan...hurmmm..sape kite carik???
FB/BF???

kalau kite perlukan sumone nak borak-borak..kite carik sape???
FB/BF??

kalau kite rase nak lepaskan perasan..kite carik sape??
FB/BF??

kalau kite nak carik kawan lame sape bole tolong..???
BF/FB??

kalau kite tak puas ati ngan sumone kite carik sape???
BF/FB

hurmm..jawapan anda??jika banyak FB maknenyer mmg fb la paling penting dalam hidup anda..kalau BF alhamdulilah..anda dapat dh jejaka pujaan malaya..hahahahha..tapi kalau saye,saye maseh di paras FB ye..huhu..entry nie bukan hape..saje jek nk test..mne lagi hebat..BF o FB..sebab aku penah hilang BF tapi FB sentisaaa dihati..hahaha..mmg la tak kan nak kawen ngan FB tapi at least kau bole jumpe orang kt FB..tp siyess laa..korang yang dh ade BF nak contct2 kowang punye BF gne FB kot....hahahaa..jimat kreadit kan3???






p/s :entry nie saye buat sebab tahap bosan sudah melampaui batasan manusia biasa..hahaha~XD

12 comments:

Fazrul said...

haha..
1)cari bf di fb la..;[]
2)mgkin la bf di fb..haha
3)bf di fb
4)mzti la fb..hoho
5)lpaskn dkat fb la..haha

ape2pn fb 2 masih lg penting..but lau xad fb mcm mne??
ingat...xsemua bnda kekal k..
so,cari la y kekal dan m'beri manfaat pd kite xkire bile atau dimana..

PNW..;[]

echa said...

haahahaha~~
dats rite..tp ade jugak org bole idup xde fb asalkan ade bf :)

.:padie_eyla:. said...

fb semua. sebab bf ada di fb. hak3. bf.? fb.? wot wot. =p

echa said...

hahaha~
kan..bf fb kadang same taraf~ :D

muhsin aminudin said...

saya xde bf, saya bukan gay. haha. tp saya ade fb

Lan Bingka said...

jangan dikenang BF yg pergi..;p

echa said...

muhsin:ahakss!! nie tuk girl laa..=p

lan:ahakss~ pergi jahanamm~~=p

sayeJAJA said...

saya takde bupren*tetiba* wkakakaka

noraauliyya said...

huhuhu..nice title n nice entry...ta pnh tfkir lak...sal niw...=)

topimagine said...

gf la... hahaha xkn bf lak.. :)

Putera Selatan said...

dek non....nice entry...tapi kan echa...teman tapi mesra mcm mane plak...hahaha cmno tu bak kata nabil...

echa said...

pza:nak aku carik kan x?:D

liya:haha..nie pon ttbe jerk terfikir..;D

topimafe..ye2 jerk..=p

abg apis:xde tapi2 dah~