Tuesday, February 1, 2011

25 random facts about me!! =)

oke saye di tag OLEH http://bubblechezz.blogspot.com/?zx=776e5f7292b47e9a !!! hahaha..xtualy dh banyak kali dah di tag tapi baruu nie nak melayan tag..bese lah..tade kije tyme cuti kan..xde pape nk buat layan jela tag orang..sebab dy ckp cmnie..


"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

oke2..tak kesah la..nak tau pasal saye??letss cekidauutt~

1/1
name siti aishah binti razlan..tp bese owg panggil echa jerk!! ;)

2/2
anak ke-3 dari enam orang adek beradek..hahaha..kre echa in da middle la nie kann..;D

3/3
belajar lagi..future cekgu bm laa..belajat kt ipg raja melewar kt noghori sombilan nie haa..=p

4/4
sukeeee kaler purple..sebab kaler dy soft n tenang jerk kalau tgk..kalau yg striking tuh pon tetapp chantek..hehe

5/5
tak suke orang yang baject bagoss..even kau belajar tinggi tuh pon kaau belagak nak MAMPOS baekk tak payah..hahaha

6/6
sukee makan kuey teow kerang yang MAMA buat dan jemput-jemput udang n sos yang MAMA saye masak jugak..haha

7/7
amek subject bahasa melayu kat ipg tuh..cekgu bahase tuh..tapi skang bahase kelam kabut!!haha

8/8
suukee budak2 kecik yang TAK suke menangis..sebab kalau dengki xdela cepat nanges kan..hahah

9/9
sepupu sepapat ramai duk keliling rumah jerk nie haa..so xdela susah kan kalau buat kenduri..=p

10/10
pakwe??gua penat der citer pasal mende nie..loteh dah..den skang single n mingle tapi xske tlan pringles.=p

11/11
cepat bosann der..hahahah..tak kesah la buat ape pon..kalau mende tuh seronok xkan bosan la..tapi kalau mende tuh cm @#$$#$%&*&* mmg apunn la mak nk wat lagi kann..

12/12
besenyer mudah bosan dengan perangai orang..orang yang x reti bahasa..orang yang muke bertalam-talam lidah bercabang-cabang,.hahaha~

13/13
saye reti masakkk oke!!hahah..proud to be myself..saye adelah diantara anak dara kat dunia nie yang reti masak ape2 jenis lauk pon oke..western,hindustan tak kesah la..semua oN!!

14/14
buat kek??itu masalah lagi laa...hahaha..so far reti buat kek cokelat moist jerk..yang lain dalam percubaan..lesen L lagi...hahahah

15/15
start berblogging nie mase umur 18 tahunn..hahaha..tapi baru taun nie mengaktifkan diri kann..bosan dol!!!

16/16
ouh lupe plak..umur saye 20 tahun ye pada 21.01.2011 arituh..yeshh!! den dah bosa..=p

17/17
bape kali jatuh cinte??bercinte mmg banyak kali laa..tapi betul2 punye baru sekali bhai..saye ganas2 pon tau setia bro..=p*ahaks promote!!*

18/18
sayang famili ye dari segala-galanye..kawan-kawna jugak..lu dengki ngan famili gua lu kene..hahah~XD

19/19
rumah xde lagi..tapi skang duk kat umah mak..*bole tak nie kire facts jugak kan??*

20/20
shooppiinngg sannngaatt suukeeee!!! tapi kalau xde duet benda pertama yang salahkan adelah brg2 yang saye shoping tuhT__T

21/21
kawan kat facebook adalah kawan saye oke..kalau kau annoying kat fb saye sori la ye..skang hati dah kental..BLOCK kau is da besh way..hahaha

22/22
asal muar laa..hehee..baru nak crite kat sini kann..

23/23
saye memamangg sukeee pot pet pot pet..bukan membebel oke!! means dat suke bercerita..hahaha..yeshhh3!!!

24/24
dulu cite2 nak jadik dentis la kannn...tapi malas setadi..saye kuar matrik n masuk ipg nie..hahha..so jadikkk la cekgu..

25/25
azam taun nie siyess nak KURUSSS!!!

hahaha..itu sahaja sekian terima kaseh..di bawah adelah 5 orang yang saye tag oke..=p



hahahaha~selamat berblogging~=p

3 comments:

nadhrah said...

mcm mne lah walayeh nk tau owg tag kite... xkuar pape pun kat blog aq??

Novelgurl said...

Assalamualaikum

sy lagi senang 70 peratus sedare mara semua dlm stu kg je. hahha.mcm kg keluarga kitorng jdiknya.

echa said...

hurmm...btol3..sgt besh..lagi2 tyme raye~ :)