Monday, February 24, 2014

Masa kita

Sesunguhnya. Aku sedang beri masa. Pada kita. Pada takdir kita.
Usaha aku dah habis. Aku tak mampu lakukan apa apa.
Sebab aku bukan sesiapa.

Saturday, February 15, 2014

Cepat atau lambat

Cepat atau lambat.
Itu je sebenarnya apa yang kita kene fikir.
Jangan risau. Aku sudah berhenti.
Ya. Aku berhenti.
Fikir pada yang lebih positif
Terus ke depan.

Yang penting. Redha. InsyaAllah :')

Wednesday, February 12, 2014

Alhamdulillah

Alhamdulillah. Nasib baik ada Allah. Nasib baik aku awal tersedar. Nasib baik aku tak pergi lagi jauh.

Aku terima ini sebagai ujian. Aku terima apa yg berlaku. Aku terima dengan tangan yang terbuka dan berlapang dada.

Sumpah tiada dendam. Sumpah tiada benci. Sumpah tiada lagi harapan. Dan ya, hiduplah engkau dengan aman tanpa aku. Kalau itu boleh membahagiakan kamu. Itu lebih cukup bg aku.

Cuma satu hari nanti aku minta. Jika takdir masih menemukan kita aku harap ketelusan engkau lebih dari segala. Kejujuran engkau lebih dari yg aku jangka. Itu aku mohon dari engkau.

Ya Tuhan. Tiada apa yg aku mahu dari engkau kecuali ketenangan dan keredhaanMu.

Tuesday, February 11, 2014

Spechless

Sampai mcm tu sekali kau buang aku. Sampai macam tu sekali.

Teruk sgt aku rasa ni. Teruk sgt.

Alhamdulillah. Allah lebih tau