Saturday, January 14, 2017

Again

Kepedihan. Rasa ngilu sampai ke ulu hati. Lebih pedih. Bila harapan untuk bersama musnah. Aku dah takda daya dah. Letih dengan tangisan, letih dengan pujukan, letih dengan rayuan. Kalau bisa aja aku berhenti, memutuskan masalah ni dah lama aku buat. Biar hati tenang. Tapi sayang membuat aku telan, hadam sendirian.

Kenapa ego kite letakkan di atas. Payah ke untuk fahan hati kecil aku yg inginkan kebahagiaan. Kenapa kau masih lagi berdalih soal kahwin. Aku mahu penghakhiran yang baik untuk kita. Aku tak mahu hati orang tua terluka.

Payah benarkah untuk kau selam apa yang aku bayangkan. Mahligai indah bersama redha Tuhan. Tolong la. Aku merayu, tolak sedih ego kamu untuk masa depan kita.

Aku makin letih. Aku takut aku undur diri yang tiada lagi berpaling.

No comments: