Sunday, January 30, 2011

last chance


kenapa orang tak menggunkan peluang yang terakhir itu sebaiknya..kenapa??sebab manusia tak kan sedar bahawa setipa peluang yang dia dapat adalah peluang yang terakhir..mereka sering fikir bahawa setiap peluang yang mereka dapat itu akan boleh diulang dan diulang..ingat ye,tidak semua peluang yang kite dapat ada talian hayat..mungkin peluang yang kite dapat hanya sekali..dan ia tiada ulangan..

ye..mungkin dalam exam kite sering diberi peluang..contoh?? kalau kite fail xam kite mseh lagi diberi peluang untuk ambil peperiksaan ulangan..hahaha~XD*asal ayat aku nie skeptikal giler nie...
okok..senang cite semua mende ade peluang kedua la kan..macam saye,.saye juge bagi peluang kedua tuk semua orang yg wat silap dgn saye..sebab saya yakin orang tuh tidak sengaja..TAPI!!! jika mende tuh berulang lagi maknenyer ye...dy bermaksud tuk melakukan kesalahan itu..



huh...amek kau..saye nie bukan la jahat kan..kire bg lagi la peluang kan..dah2...siapa yang saye bg peluang tuh...x kesah la dari segi ape pon..samada kamu kawan teman sahabat atau kekaseh gelap!! hahahha..pelissss laa....engattttt!!!!!

p/s :it need tyme to reveal n heals~




11 comments:

r-5 said...

saya lom wat salah lagi so ade 2 pluang lagi la yerp. hehehe. oke3 gurau jep. atly kita kena kasi 3 pluang utk org. kdng2 pertama kali mgkin xsengaja, kali kedua suka2 atau gurau2, yg kali ketiga tuh memang cau cincaulah dorg dlmidup kita. tp xbermksud ptus persaudaraan dlm islam. cuma x serapat n semesra dahulu je la en?? :)

echa said...

ye..3 peluang mengikut jenis kesalahan..huhuh~
btw,thanx for da coment..:)

kghie said...

folow sinih...lau sudi,balas la balik...hehehe..nice blog...

echa said...

thanx kghie.. ;)
here i come!! :D

Lina said...

dia x serius la tu!

jelah said...

gagal sekali bkan utk gagal selamanya...

fiz mr.beloved said...

sila bg sy peluang untuk berkata-kata di sini

echa said...

lina:btol la weyh..dy sangaat x serius!! :)

echa said...

jelah:ye3!! btol tuh!!~ :)

echa said...

fiz :hahaa...sila la ckap byk2 pon xpe!! :)

sembil9n said...

aku xtw pn dy sdg bg aku peluang terakhir... :'( tw2 dah terakhir~ dn aku xtw salah aku...sbb dy xpnh adukn ape...