Friday, February 7, 2014

IDK

Aku taktau. Aku taktau samada aku marah atau tak kat dia. Aku taktau nak cakap macam mana. Aku tak marah kalau aku dengan dia tak bole teruskan apa yang kita mampu. Tapi aku marah bile ada yang tak jeles antara engkau dgn aku. Apa masalah sekarang ni.

Apa entah salah aku. Kat mana entah silap aku. Aku rase aku dah cukup mengalah. Aku rasa aku da cukup bg peluang. Tp betul la. Selama ni mmg aku je yang mengharap. Haha echa echa. Entah apa yang engkau belajar dari silap engkau yg dlu.

Terlalu mencari. Terlalu mengharap. Sampai ada yang patut engkau buat da ada yang patut engkau pegi. Sudahlah berbicara tentang dia. Dia yang tak pernah hargai engkau walau beribu kesetian engkau beri.

Sudahlah hati. Berhenti berharap. Ini doa aku pada Tuhan aku. Hilangkan perasaan sayang ini pada yang bukan haknya.

Hati tolong berhenti. Abaikan semua.

No comments: