Sunday, February 2, 2014

Akhirnya

Finally. We talk. We discuss.
Dicision have made. Banyak benda yg kteorang bincang. Pasal perasaan masing masing.
Seriously, letak harapan mmg takdala. Walaupun jujur aku ckp bohongla kalau aku tak letak harapan.
Entahla. Kadang kadang betul kadang kadang mcm risau.
Ye aku tau soal jodoh ni kita siapa nk tentukan. Entahlahh. Entahlahh
Aku taktau nk ckp ape. Aku tau kalau aku cerita benda ni kat otai dgn alyn diorang mesti marah.
Hahhahahahaa.
Entahlahh.
Kadang kadang macan nak biarkan.
Bole tak kalau aku serah dan doa je.
Ye aku tau aku kene usaha.
Usaha aku, aku berdoa la.
Berdoa dan terus berdoa biar dia jdik yg terbaik utk aku and anak anak aku.
Biar orangnya dia.
Ya Allah sesungguhnya engkau lebih tahu.
Aku tau DIA taknak aku sakit lagi. Mengharap benda tak pasti. Ajar aku utk sabar.
Ye redha. Aku faham konsep tu. Aku faham.
Tapi mungkin take time la kot utk aku betul betul terima yg dia bukan utk aku.
Mungkin aku kene byk doa utk jodoh ni
Hahaha kadang kadang rasa kelakar jela.
Haha entahlah. Betul orang ckp soal jodoh ni mmg tak bole kita jangka.
Doakan jela yg terbaik. Ya yang terbaik.
Semoga ya Allah semoga.
Semoga apa yg aku rancang dalam hidup aku engkau perkenankan Ya Allah. Aminn

No comments: