Monday, April 11, 2011

pelabuhan port dickson..^_^

eceli cerita nie dh lame dah..bln 3 arituh...bru sekarang nak ceritah kann..huhuhu..kteowng kann pergi kannn port dickson..jeles kan??kan??kaann???? kteowng buat BBQ lagi..beshhhhhh~ hikhikhikk~ *oke gedik* meh la tgk pic kteowng...mesti jeles punyee~:D


ade mcm artis tak? :D


nuhhh..yg blakang tuh buat aku gilak sama gme :D


usooooooopppp...napa kau demam sooppppp~ =p


inilah kita!!~ ^______^


the moment paling besh mlm buat bbq..sumpa besh..maen true or dare..ahaks!! kalau kne aku semua aku sanggup buat dare...true2 tamaoooo.. =p spot2 la cket dikkk:D

hope pasni bole buat cmnie lagi n ukhwah antra kami teruss kekal even masing2 dah ade laki bini n anak deret2.. ^___^

p/s : jangan jadik malas okee







2 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

usopp siannye ko demam.hahahahahah

SaL IrDa said...

ko tgu.. ko tgu..
pd.. aku dtg..
(klu xjdk, aku pkse mk ayah aku bg jdk)

cha, xmen air ke??