Saturday, April 9, 2011

nak berseloroh!!~

dh lme x gune ayat berseloroh nie...kuang3!!~ sebab skang nie mmg nak berseloroh nie..seloroh ape?ntah..cekgu pun xtau nakkk..bahaahah~XD

okok..1 st nk ckp nie...saya nak jumpe FAHRIN AHMAD!!! huk3!!~ nak jumpe..nak jumpe..okok sengal dah..hohoho..xpela..kalau xdpt jumpe skang pun nanti kalau dh kawen aku nk mengidam jumpe fahrin bole~ teheee~~ ^_^V



next..minggu ini adalah minggu asigment oke...jadik aku dh macam best student pulak kan kertas sane sini blik terang sampai pagi..printer bila dh mula memberi khidmatnya maka mekeme mekeme pun mula datang ke bilik..hikhik~pretty pretty plezz...senin antr asement and kasi setel semua benda..oke??arachi???huhuhu..tulah..dulu kalau buat asingment lebih kurang sekarang kan dah naek ijajah..kne la buat baek baekk~ *buat muke suci* ^____^





pastu kes tinggi putih n mata sepet saya tuh..uhukuhuk~ aku macam dh malas je..kan dh cakap..echa kalau suke kejap je..paling tahan lame pun sebulan je..ahakss!!~ *oke ini teruk* ergghhh~~ ape yg aku merepek meraban memalam bebuta nie..bile asingment nk siappppp...

last but not least..gua tetibe teringat kt lu der..gua mampu stalker blog lu jee...lu gua tak mampu..bahahahah~XD haiippp...merepek nie..nie pun tipu..echa kan suke tipu..hahaha *lu yg ckp cmtuh*



p/s : hey kau..byk mende yg aku nak ckp kat kau tp tgn aku gigil nk taip..boleee??? hehh~~ T.T




No comments: