Friday, April 8, 2011

1st PBS di Sk PPS

yang pertama tak kan dilupakan..pengalaman berasaskan sekolah..seronok okee..hahaha~XD 1st tyme gunakan status "cekgu" kat diri sendiri.. mmg seronok weyh...sumpah..paling seronok bila masuk relief clas tahun satu..n u noe what..paling tak bole bla situasi cmnie..

mase tuh nk tau la kan konon-konon diorang dh blajar sampai mane..yela kan..relief clas math la konon..xnk la sesia kan mase dirang..pastu dh kenalkan diri semua aku pun ushar la sorang murid nie nampak mcm pandai kan..so mesty die tau blajar sampai mane..

"adli,cekgu nk tany..blajar sampai mane dh eh??" smbil tunjuk buku latihan..

"ermm..mne ek..lupe la ckegu.."

"hai..awak nie..ckp pandai,blajar smpai mne pun xtau ker..yg dh blajar" aku pun dengan sengalnye tunjuk kt die muke surat yg dh bertanda..

"tuh dah tanda maknenyer dh belajar la..ape la cekgu nie " dengan muke pelik pandang aku..

"oke..ye cekgu tau..oke awak boleh duduk" siottt budak niee!!~ *dlm ati je nie*

argghh...pastu dgn mcm2 ragam laa...dengan ade sorang budak nie nanges tetibe..bile tanye xnk jawab..dh lmeeee tuh bru gtau nanges sebab cekgu fatin membe aku tuh x bg jawab soalan..oke dlu padahal mase kecik seboleh boleh xnk jawab soklan..

dan paling x bole bla bila diorang semua cakap cmnie

"cekkkgguuuu!! xde homework ker????bagi la kiteowng homework byk3!!!~ "

ergghh...*migrain*

saya ade teko,teko saya chumel~ ^__^

penat mak ngajar naakkkkk
muke suci je aku kan?kan?

nie la pembuli-pembuli aku nie T__T
oke nie ajar tahun empat pendiam T_T

p/s : dulu nk sangat cerita pengalaman pertama nie kat orang TUH..tapi xpela~ =) *keep smiling*





4 comments:

Halimah Mahat said...

erkk entry kita sama la..tapi aku tak leh upload gamba :( haishhh
sbb berukband aku lombab gila!!!!!

Ct DJa said...

ala bestnye jadi cikgu!!!! :)

sayeJAJA said...

echa best gilerrrrrrrrrrr dpt jadik cikgu.wuwuu

SaL IrDa said...

anak2 ko cumil je..
tp aku plak yg seram sejuk..
sbb pasni gliran aku..