Wednesday, October 30, 2013

Stalk! stalk!

Muehehehe, as i told u before. Iam a good stalker okay. Arachi?? hekhek. Ini sy suka, sy suka amat. Aku dah lebih duapuluhempat jam dah ni deactivated FB n Twitter. Phiweett!!~ * tepuk tangan untuk diri sendiri haha.

Aku selesa, aku okay. Takpe, even patutnya hari hari sy lihat senyum awk. Lihat pergerakan awak. Lihat dengan siapa awak kawan tapi sekarang semua tu takdo dah. Its okay, its okay its okay. Saya kene biasakan semua tu. =)

Saya bagi awak ruang, saya bagi kita peluang. Jgn risau, sy masih doakan yg terbaik utk awak. Dulu kini dan sampai bila bila. Ego saya, ego awak. Bukan kita lihat siapa labih tinggi, tapi untuk kita tahu siapa tahu untuk mengalah. Sebab, sy dah penat mengalah, saya dah penat kalah dengan perasaan sendiri. Tapi yang saya dapat kosong.

hokehhh, hokehh. Cukup lah apa yg saya nak sampaikan. Sebab awak tetap tak paham. Awak tetap begitu. Peluang ini, saya cuba guna. Peluang ini saya cuba usaha. Usaha betulkan apa yang sy rasa, betulkan apa yang saya cuba.

Jangan risau, sy tak stalk awak lagi dah. Awak tak perlu rasa bimbang, tak perlu rasa rimas. Sy cuma menjenguk keadaan awak sekali sekala je. Walau saya tahu awak takkan kisah pasal saya. *lempang muka kau kuat kuat.

Gudluck untuk hidup awak, gudluck dengan kebahagiaan awak. Jangan risau, sy juga ada life sy sendiri walau satu hari nanti bukan dengan awak. Eh sy sebenarnya mana biasa guna saya awak saya awak ni.

Semoga engko cool seperti selalu, Bulan oktober ini tetap aku ingat. Sampai nanti engko bukan lagi Eswaiji yang aku pernah kenal dulu. =)

Gudluck paper KH hari ni echa. ;)

No comments: