Monday, June 6, 2011

this is the true story

hey ya! im back~ ekekeke~ oke tak tahan nie namenye..aku memang tak tahan kalau nk berceloteh tp xde orang nk dengar..so tulis blog adalah SEGALANYA..huhu..






the true story of mine..aku dah start jeles dengan belog orang yg cantik cantik..cerite yg banyakkkk..hello buat blog nie bukan nak cerite SETIAP perkara yg kau buat je oke, tp nak share pengalaman hidup..so people out there can learn sumthing from reading..yeaarrgghh~ :PP so eh eh bukan so tapi AND orang yang tak suke bace blog n suke kutuk orang yg ade blog sebab diowng tulis semua benda dalam blog BOLEH DIKETEPIKAN..yeargghh..*eceh echa ckp lebih tapi die cepat tacing* hohoho..itu lain, itu true story kan..kan?kan? hehe..

nway,aku harap la aku bole bertahan dengan blog nie..eh eh jap, tgk la aku tukar header lagi..aku mmg nak tukar header tuh beribu ribu kali..lantak la orang tak suke kan..JANJI INI BELOG AKU..haha!~ :))




p/s : kalau nak lupakan sesuatu jangan paksa, lagi paksa lagi tak bole lupa =)






No comments: