Saturday, May 7, 2011

G A D I S ini M E M I L I H ^____^

When I see your face
There's not a thing that I would change
'Cause you're amazing
Just the way you are

And when you smile
The whole world stops and stares for awhile
'Cause boy, you're amazing
Just the way you are

yess!! you r amzing..juz the way u r..teheee!!~ :D oke..entry kali ini aku rase nak sepak muke aku sendrik..tapi jap lg la..pas abes taip =P saje je nak bgtau wahai insan bertuah diluar sana sila take note oke..gadis ini memilih dalam mencari pasangannya..*FAHRIN AHMAD JUGE SILA TAKE NOTE!* haha..hey "kamu" im not searching for the perfect one oke..but im looking for who can make me perfect =) saja je nak taip entry nie..oke not for promotion..ini name SAJA-SAJA oke..HAHA! bak kata mama

"echa kau nie byk cakap,nanti mesti dapat yang pendiam"

ouhhh!!~
oke i hate org pendiam..ye mmg la bak kata pepatah "diam-diam berisi" pepatungg!! *ayat sepah* tapi kalau sepenuh masa diam hah!! nanti kalau dating ak kne bwk earphone la kann..yela dh boring xde benda nak cakap baek aku dengar radio..dengar DJ potpet potpet lagi baguss!! kann~ =P huhu..echa memilih??yupppp!! sangaaaatttt~~ hohoho..nak emcem!nak kaya!nak ade kete beso!nak yg ade kerja besh2! nak tu nak niee!!~ *pale otak kauuuuu* hohoho..pastu cukup setaun kawen aku kne madu..dah ramaaiii sangat nak yg cmtuh kannn..errgghh pelisss...actually aku bukan memilih cmne..buat ape emcem tapi bile ckp bongkak mcm banganggg je...kalau kaya berlagakkkk mcm haremmm jee..hohoho..so..im looking for sumone yg sejuk dimata dan penawar dihati..yg boleh di bawak bincang sehidup dan semati =') *alololoo*

ehh mestilah nak yg ade agama!! at least bole betulkan aku kalau aku salah mengaji..yg bole jadik imam yg boleh buat aku tak ngantuk kalau solat subuh..huhuhu..hah??demand kann?tp penting kot..aku kalau ngantuk solat subuh yg patutnye paling cepat pun 3 minit aku boleh buat 2 minit T_T oke mmg teruk ini budakk!! =P kerja???takkan kau nak laki kau mintak duet kau kannnn..hohoho..no lahh!! means die tau tanggungjawab die..aku tak esah pun kalau awal-awal kawin tuh duk rumah kecik je..pastu sama-sama kumpul harta sama-sama buat istana impian bersama..hak3!!~ yess..aku nak ade rumah yg design same-same ngan husband aku..awww~awww~~ suwiitt gituhhh..*condong mcm menara PISA pun xpe* hahaha!

tanggungjawab..ergghh! kau skola kau pk la sndrikkk..kalau nak senaraikan nanti kau tak reti nak pk pulak kannnn :P haha.. yg penting kau bole jadik peneman di dunia dan pemimpin di akhirat. ramai kot cakap

"echa kau nie asek nak emcemmmmm jeeee"

HAHA! pentinggg kottt..huhu..but actually aku bukan nak yg hemcemmm sgt pun..juz mcm aku ckp la..sejuk kat mata...kann..cukup la..fahrin ahmad tuh dah kategori paling betuah la kalau aku dpt muke sama mcm die..HAHA!

oke done! yg lain biar mak bapak aku nilai..yela...kawen ngan aku mestilah kau kawen ngan famly aku kann...tp dun wory..mak bapak aku n ade beradik aku semua oke tak garang n sporting.tp aku je yg GARANG! *dangerous* =P

p/s : yess.sumone yg bole buat aku diam sebab aku hormat die,buat aku tunduk sebab aku cintakan die dan sayang aku semua kerana DIA *Allah*






1 comment:

.:padie_eyla:. said...

cepat cepat tonjolkan calon dia. haha