Tuesday, February 8, 2011

PENGALAMAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)

hey ya!! dh lme da mejarenkan diri untuk mengahepedet belog ini..hahaha..sebab kemalasan itu mengatasi segala-galanya oke T__T oke sekarang bukan nak cerita pasal malas ye anak2..hari ini cekgu echa nak cerite pasal PBS..ape itu PBS??pbs adelah pengalaman berasaskan sekolah...means kite mencari pengalaman selama seminggu kite pergi kat sekolah tuh..kire macaam nazir sekolah la jugak..datang tgk2,mintak maklumat..kalau nasib BAIK dapat la 'relief' kelass kann..hahaha...tak sabar weyh!!! beselah..taun pertama nie ade dua sem..jadiknye haruslah setipa satu sem itu ade PBS ye..PBS nie ade untuk sem 3 dan empat nanti..okok!!

sekarang balek pada isu PBS untuk saye..ye!! saye sangaatt teruje ye nak PBS..tade la juz nak tau ape perasaan tgk murid-murid belajar,.tgk balek cmner saye belajar dulu..ade tak yang BAEK macam saye kat sekolah dulu..ahaks!! so 1st PBS nie kite buat dekat-dekat dengan rumah la kann..jadi saye dh decide nk buat kat SK Parit Pinang Seribu...hoho..oke tmpt nie ade sejarah saye dulu*tutup cerita*..

agak2 ade tak pelajar muke cmnie??

nak tau??ttbe die mintak alamat sekolah untuk sem 2 punye PBS..al kelam kabuutt la semua warga insan semester 1 pismp nie kan untuk fikir sekolah mane nak buat..haiiyaa!! nasiiibbb aku dh rancang awal2 baekkkk punye..hahahaha..so sekolah kedua saye dicide buat kat sekolah depan rumah jerk...sk Parit Keroma Darat..betul-betul depan rumah..sekolah baruu..wuu~~*muke teruje* ahaks!!


mesty beg-beg sekolah ade karton cmnie :D


ye2..saye tau..pada kamu yang bace entry nie dan dah buat PBS tuh mesty cakap cmnie kan "alaa...lek la baru pbs dh nak over kelam kabut pulak" oke mmg kami over kelam kabut oke!!! hahaha..alaa,korang tyme cm mule2 nak PBS cm kiteowng dlu pon cmnie kannn..ahakss!! so fair n square oke!! =p


harap pastu tak jadi cmnie la kann~


p/s :ade tak cekgu macam fahrin ahmad..harap2 ade~T__T


dapat kenal sorang macam nie pon daahhh cukup :D

3 comments:

zubect said...

kalau ada muka yang cam fahrin ahmad wajib laa usha ya,he6

mekygearhead said...

aku macam fahrin ahahaaha

echa said...

zubect:hahaha..haruss lah!! :D

mekygearhead:xnak3!! nk cekgu!! :D